Knedle od povrća

Sastojci:

jaje
ulje
sol
mlijeko
oštro brašno
povrće
maslac
bijli kruh
voda
sir

Priprema:

Tijesto za noklice:
Samo za tebe je dosta 1 jaje, malo ulja, soli, malo mlijeka i oštrog brašna tako da bude dosta gusto. Kad izvadiš žlicu mora ostati na njoj i polako kliziti prema dolje. Mora biti gušće.
Od svakog povrća po nešto (grašak, mrkva, celer, mahune, krumpir, kupus, kelj, brokula, keleraba….), a možeš i 3 - 4 vrste, ovisi što imaš, prodinstaj na malo maslaca, krenuvši od najtvrđeg, pa prema najmekšem tako da istovremeno bude kuhano. Dodaj i pomalo vode. Na kraju ne smije biti tekućine, ako je ima iscijedi. Na malo ulja isprži kockice bijelog kruha. Stavi više vode da se kuha. Kada prokuha posoli ju.
Kada je sve gotovo i prohlađeno lagano pomiješaj. Pravi s vlažnim rukama okruglice ili ako ti se čini da je prerijetko možeš vaditi s vlažnom žlicom žličnjake i ukuhavati u vruću vodu. Kuhati oko deset minuta i povremeno promiješati. Ne smije jako ključati jer može iskipjeti. Kada misliš da je gotovo izvadi jednu okruglicu i presjeci, pa ako je iznutra kuhana onda je gotovo. Okruglice izvadi i preko njih stavi izriban sir.

natrag na slana jela

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License